לפני הלידה – כדאי שתכירי את ההטבות השוות שמגיעות לך

עודכן 4 אוגוסט, 2020

ההתרגשות בשיאה, היום הגדול מתקרב ואת כבר מתכוננת במרץ לקראת הגעתו של הדייר החדש בבית. זה בדיוק הזמן להכיר את ההטבות שמגיעות לך, ויש מהן בשפע. כך תוכלי לחסוך הרבה מאוד כסף.

קניות לפני הלידה

בגדי תינוקות, שמיכות, חיתולים, מזון לתינוקות וגם מגבונים ומרככי כביסה – אלה הם רק פריטים בודדים מתוך רשימה ארוכה של מוצרים שכל הורה חדש צריך רגע לפני הלידה. עם זאת, כדאי לדעת שישנן הטבות רבות המגיעות להורים שבדרך, חלקן מגיעות לך כבר עכשיו, עם הכניסה לשליש האחרון והמרגש כל כך, ולפני שמגיע מועד הלידה המשוער.

 

התאמה לקבלת ערכת נסיון של מוצרים לתינוק בחינם תלויה במספר גורמים. מעל 12,534 נשים ביצעו בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

הרכישות הראשונות לקראת הלידה

הכנת החדר לקראת הגעתו של התינוק היא אחת המשימות הראשונות והחשובות ביותר, ולצד פריטי ריהוט בסיסיים כמו שידה, מיטה או עריסה, יש עוד שלל מוצרים שהבייבי שלך צריך כשהוא מגיע הביתה בפעם הראשונה, ואף במהלך השהות בבית החולים (או במלונית). ריפוד נוח ובטוח למשטח ההחתלה, חיתולים, שמיכה ומצעים, אלו הן רק כמה דוגמאות. אלא שבמקרים רבים תוכלי ליהנות ממארזי לידה מפנקים במיוחד, והם כוללים את כל הפריטים הללו – וגם רבים אחרים.

 

הטבות לפני הלידה
כדאי להכיר את ההטבות שמגיעות לך – עוד לפני הלידה

 

הנה כמה דוגמאות לפריטים מרכזיים שהתינוק שלך צריך בתחילת הדרך:

ריפוד למשטח ההחתלה

אלסבון לתינוק

שמפו לתינוק

מרכך כביסה

חיתולי ניובורן

מגבונים

מוצצים

בקבוקים

בגדים ראשונים לאחר הלידה

 

ההטבות שהתינוק מקבל עוד לפני הלידה

חברות שונות מציעות ערכות מיוחדות לאם ולתינוק, והן כוללות את הפריטים החשובים ביותר שיקלו עלייך בימים הראשונים לאחר הלידה. אלה ערכות חשובות ושימושיות מאוד, והן ניתנות בעלות נמוכה מאוד. כך תוכלי להתנסות במוצרים שונים, להחליט מה מתאים לכם יותר ומה פחות, ואף לחסוך הרבה מאוד כסף. למשל, בעלות סמלית ניתן לקבל ערכה שכוללת את המוצרים החשובים להחתלה – משטח ההחתלה, חיתולים, מגבונים ומשחה. כך תהיי ערוכה ומוכנה לטיפול בילד כבר בימים הראשונים, בעלות נמוכה משמעותית.

 

את ערכות ההתנסות מומלץ להזמין מבעוד מועד, ואף שבועות לפני מועד הלידה המשוער. כך תדעי שיש לך את כל מה שאת צריכה מהרגע הראשון, בלי לדאוג לרכישת חיתולים, מגבונים, מוצצים או בגדים ראשונים לתינוק. זוהי הכנה שמבטיחה לך ראש שקט – וגם חיסכון ניכר בעלויות.

 

הטבות שוות – בלי לחכות

גם אם נדמה לך שיש עוד זמן עד הלידה, זה בדיוק הזמן להתחיל להיערך ולהכין את הפריטים הבסיסיים והחיוניים שיקלו עלייך משמעותית. בתכנון נכון תוכלי לחסוך לא מעט ולהגיע אל השלב הבא כשאת מוכנה עם כל מה שצריך כדי להעניק לבייבי שלך את הטיפול החם והאוהב.

 

התאמה לקבלת ערכת נסיון של מוצרים לתינוק בחינם תלויה במספר גורמים. מעל 12,534 נשים ביצעו בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

התאמה לקבלת ערכת ניסיון
עינת מילר
האם את מתאימה לקבלת ערכת ניסיון חינם של מוצרים לתינוק?
בחרי את קבוצת הסטטוס שלך: